Running LED


I made this widget at MyFlashFetish.com.

2010年12月29日 星期三

你米LAN当我无到
我支笔既作用
就系用黎写你既问题
你LAY庭人     正一驼衰家
等我黎赠你一句说话      屌你啦
叼那星,     你条谋狸,      冚家拎
唔该你闪LAN开      咪LAN阻鸠住
你毛都未出齐      连做人都唔LAN识
是非黑白都唔识得分       清楚
得个几斤两就想同我斗
你仲未有资格对我评击
你唔好LAN得戚
我使LAN睇你面色
我知道你个人就系咁LAN 7小气
稳都唔稳LAN得起
今日我就要收你皮         插你骨
叼到你HAM住反        屋         棋
你唔好日日系度亚支亚左         搞屎搞屁
你条LAN样有几多料          大家心LAN照
你净系识得响度声大恶夹         喇口喇面
省D啦           唔该你收皮

沒有留言:

張貼留言